Radeon 9800 Pro 256Bit 128MB

Autor: Przemek \(Premier\) <premier.2_at_wp.kropka.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 13:47:21 MET DST

Witam.

Czy ktos z was juz mial do czynienia z karta tego oto producenta? :
http://www.tul.com.tw/Global/productlist.aspx?folderid=1&cat1=12&cat2=1&cat3=9
Bo moge ja kupic za 560 zl i nie wiem czy warto. Nie jestem tez pewien co
rzeczywistego taktowania tej karty, bo tam gdzie ja moge dostac, ma troche
nizsze taktowanie pamieci, przynajmniej tak jest w opisie karty (600MHz a
nie 680Mhz).
Roznia sie tez symbolami, bo ta ze strony producenta ma symbol R98-PC3, a ta
druga R98-PC3E.
Co o tym myslicie?
Pozdrawiam
Przemek