Re: LCD 19" - reaktywacja ;)

Autor: pop <nie_at_dziala.pytaj.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 13:45:34 MET DST

> Jakos tak ciagle mam obawy , ze na 19" 1280x1024 to te literki jednak beda
> przy duze, nie macie takich odczuc ? Po prostu widzialem ta rozdzialke na
> 17" LCD i byla calkiem ok, ze tak powiem w sam raz. Ale moze to tylko
takie
> zludzenie ?

Jak dla mnie literki na 19" sa za male, wiec je powiekszylem o polowe.
Od wpatrywania sie w mage szczegoly, tylko oczy sie psuja. Wiem, wiecej
widac, i ma sie lepsza widocznosc na ogol wyswietlanych elementow na
monitorze, ale ma ko swoje konsekwencje. Zreszta wzrok psuje sie w ogole od
dlugotrwalego (bez przerw) wpatrywania w monitor.

    Pozdrawiam.