Re: [Pamięci] prądożarłoczność pamięci...

Autor: Beerman <beerman_at_wytnij.op.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 00:55:10 MET DST

dylan napisał(a):
> Witam,
>
> Naturalne że 4 x 64MB jest bardziej prądożerne niż jedno 256MB (Mówię o DIMM
> PC133) ale o jaką wartość? Ostatnio czytałem że 64MB i 256MB pobierają tyle
> samo mocy, zawsze wydawało mi się inaczej (tzn moc jest proporcjonalna do
> pojemności minus jakaś część stała)
>
> Ma ktoś jakieś opinie na ten temat?
>
> Pozdrawiam,
> Daniel

czysto teoretyzuje, ale im wieksza pojemnosc pamieci, tym mniejsza
technologia produkcji (ilestam mikronów), a jak wiadomo procesory
wykonane w mniejszej technologii pobieraja mniej prądu. O ile to mozesz
sobie sprawdzic
w któryms z kalkulatorów mocy (archiwum).

--
Z duszpasterskim pozdrowieniem
Beerman /gg:3668800/