Re: Ahtlon Mobile 100 stopni C

Autor: Pietia <pietiaWYTNIJ_at_k7.homelinux.net>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 23:19:33 MET DST

"lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> wrote in news:d46eou$12v$1
@theone.laczpol.net.pl:

> To ciekawe - u mnie na 8RDAE "FF" na LED to "boot init", czyli ?e
> wszystko w najlepszym porządku.. BTW - jesli p?yta b?dzie "dziwnie"
> chodzi?, to czasem warto od?ączy? od prądu (fizycznie) na jakiś czas,
> tak jak wspomnia? Marcicn kilka postów ni?ej. W mnie to czesto pomaga?o
> np. po resetach BIOS i ró?nych trudnosciach z uruchomieniem.

Kupilem na allegro takie 8RDAE z FF, bo myslalem tak jak mowisz :)
I owszem FF po zaladowaniu reszty instrukcji znaczy OK :)
Ale jak wlaczasz i jest od razu FF to kiszka :)

Zrodlo: 8RDAE ksiazeczka do plyty, 3 strona, POST Port FAQ

--
Pozdrawiam, Piotr Firlej aka Pietia
Athlon-M 1667@2200 @1.75v  |max @2400 @2.0v