Re: Ahtlon Mobile 100 stopni C

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 22:41:16 MET DST

Pietia wrote:

> FF na 8rda3+ na wyswietlaczu LED znaczy - BIOS or
> Another MOBO problem... no fajnie... :/

To ciekawe - u mnie na 8RDAE "FF" na LED to "boot init", czyli że
wszystko w najlepszym porządku.. BTW - jesli płyta będzie "dziwnie"
chodzić, to czasem warto odłączyć od prądu (fizycznie) na jakiś czas,
tak jak wspomniał Marcicn kilka postów niżej. W mnie to czesto pomagało
np. po resetach BIOS i różnych trudnosciach z uruchomieniem.

> Chodzi... lec Prime :D

Powodzonka w "reanimacji"