pytanie o program Everest i nie tylko (overclocking)

Autor: Gobli <imei16_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 22:26:22 MET DST

albo podajcie proszę jakąś polskojęzyczną grupę, bo nie znalazłem. byłbym wdzięczny.
jeden: gdzie Everest (czy w ogóle?) wyświetla temperaturę "mostka półónocnego"?
raz jak dotknąłem radiatora, wydał mi się za gorący... (było to jeszcze przed tym co w
punkcie drugim)

dwa: czy da się przetaktować procesor w jakis inny spopsób, niż w ustawieniach biosu (AMI
Bios: Burn-In, można FSB o max 4% zwiększyć.)? i co to jest Host Spread Spectrum ktre
ustawić tam można na "center" albo "down"?
procek: PIV 2600MHz HT (bo zabawie z biosem wychodzi 2705MHz)
płytka: Intel D865PERL (bios zaktualizowany)

Gobli
http://plfoto.com/uzytkownik.php?authorid=34936
http://www.goblinek.prv.pl