Re: Dlaczego większo?ć monitorów LCD 19" ma rozdzielczo?ć tylko 1280 x 1024?

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 19:31:37 MET DST

Mowię powaznie, opisz szerzej problem. Nie jest normalne żeby
sterownik grafiki szalał na tyle żeby wyświeltał jaja w dowolnej
rozdzielczości o dowolnej proporcji boków. Przykład: Notebook z
wyświetlaczem 1680x1050. Okręgi są (bo muszą) byc okrągłe, nie ma
żadnej deformacji. Wyświetl okrąg obrazu testowego Nokia Test Monitor
i sprawdź. Ilosć pikseli na ekranie nie ma kompletnie żadnego wpływu
na proporcje wyświetlanych elementów.

Kilka razy już widzę taki post (może Twój) i doprawdy nie mam pojecia
o co Ci chodzi. Jedyna możliwosć jaka przychodzi mi do głowy to
wyświetlenie obrazu o innych proporcjach na pełnym ekranie i to tego
wymuszone. Na desktopie nie jest to mozliwe.

Tom

Pełna oferta Nec, Eizo, Iiyama, Sony, HP
gg: 189335, skype: zpkmastiff