Re: Obudowa serwerowa Codegen 9011

Autor: Snoopy <bukler_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 17:38:22 MET DST

>Jak idź z nią do śmietnika i nie wracaj.
>Facet to Codegen. Chcesz, żeby Ci zjarał kompa razem z tym dodatkowym wolnym
>miejscem?

Czlowiek pyta o obudowe a nie o zasilacz, obudowa sama z siebie sie
nie zapala :)

Co do obudowy to nie wiem - sam szukam bigtowera, ale mysle ze do
jakosci Chiefteca to sie nie umywa :/ Poza tym w zaleznosci czym
wytlumisz ja od srodka, to zmaleje rozpraszanie ciepla i temp w srodku
obuidoiwy wzrosnie o jakies 3-4 stopnie. To z kolei moze prowadzic to
koniecznosci zamontowania wentylatora i tak w kolo wojtek :/

Swoja droga na allegro jest big tower chiefteca za 280zl bez
zasilacza, a nowy Codegen widzialem po chyba 200-220zl z zasilaczem

Pozdrawiam