Re: Obudowa serwerowa Codegen 9011

Autor: tomek <tom.pi_at_interia.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 20:37:25 MET DST

Użytkownik azbest napisał:
> Witaj pl.comp.pecet!
>
> Codegen Super Power 9011 (60S9)
> Czy ta obudowa jest wykonana z grubego czy cienkiego metalu ?
> Potrzebuje duzo miejsca w domowym PC, a jest ona szeroka, tylko chodzi mi o
> wykonanie. Bede musial ja jeszcze wytlumic :(
> Jak oceniacie tą obudowę ?

Niedawno montowałem kompa w tej obudowie.
Wrażenia:
1. trzeba wymienić zasilacz, ale to chyba jest oczywiste
2. miejsca jest mnóstwo, kable można sobie dokładnie rozplanować, nic
nie przeszkadza
3. zauważyłem dużo ostrych krawędzi
4. wentylatory są dosyć fajnie wyciszone, praktycznie ich nie słychać -
dwa z tyłu obudowy + jeden na górze
5. bezśrubkowy montaż kart rozszerzeń - dosyć fajnie wykombinowany
sposób zatrzaskiwania kart
6. wszystkie inne elementy na śrubki
7. mało miejsca na dyski - odkręcana kieszeń/zatoka na max 3 dyski
8. duuuużo miejsca na napędy 5,25"
9. niezbyt fortunnie ułożone szyny na fdd - albo się trafia tylko 2
dziurkami na miejsca do przykręcenia fdd albo napęd jest bardzo głęboko
schowany
10. tania

W tym przedziale cenowym nie ma konkurentów.

Pozdrawiam

--
Tomek