Re: Problem (z monitorem?)

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 14:17:07 MET DST

Zobaczcie co napisał jijomo w manuskrypcie
news:d43d3l$evk$1@opal.icpnet.pl !
> Witam, mam nastepujacy problem:
> Co jakis czas moj monitor (17-o calowy LG) nagle przestaje
> wyswietlac jedna ze skladowych RGB (tak to przynajmniej wyglada).
> Po jakims czasie sytuacja wraca do normy. Wczesniej zdarzalo sie
> to rzadko, teraz coraz czesciej.
A wszystkie wtyczki solidnie w gniazdkach siedzą? Kabel sygnałowy nie
jest przypadkiem w którymś miejscu zgięty/przytrzaśnięty?
> Ostatnio doszly inne objawy -
> czasem monitor zupelnie sie wylacza, a komputer zwisa (wiem, bo
> mam wlaczonego Winampa, a w momencie wylaczenia sie monitora
> muzyka przestaje byc slyszalna). Niekiedy po chwili sytuacja wraca
> do normy (muzyka i monitor sie wlaczaja), a niekiedy nie chce mi
> sie juz czekac i wylaczam komputer - wtedy mam problem z jego
> wlaczeniem przez jakis czas.
To może być już osobny problem (chociaż nie musi)...
> Pytanie brzmi - czego to jest wina? Monitora? Karty graficznej
> (GeForce no name)? Plyty (Asrock)? Zasilacza? Za wszelkie
> sugestie z gory dziekuje. pzdr. jijomo
Wymieniasz podejrzanych: monitor, grafe, płyte, zasiłka. Jeżeli masz
możliwość, podmień po kolei te komponenty - jeżeli wróci do normy, to
możliwe że znajdziesz winowajcę.

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**