Problem (z monitorem?)

Autor: jijomo <jijomo_at_BEZSPAMU.poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 18:54:12 MET DST

Witam, mam nastepujacy problem:
Co jakis czas moj monitor (17-o calowy LG) nagle przestaje wyswietlac jedna
ze skladowych RGB (tak to przynajmniej wyglada). Po jakims czasie sytuacja
wraca do normy. Wczesniej zdarzalo sie to rzadko, teraz coraz czesciej.
Ostatnio doszly inne objawy - czasem monitor zupelnie sie wylacza, a
komputer zwisa (wiem, bo mam wlaczonego Winampa, a w momencie wylaczenia sie
monitora muzyka przestaje byc slyszalna). Niekiedy po chwili sytuacja wraca
do normy (muzyka i monitor sie wlaczaja), a niekiedy nie chce mi sie juz
czekac i wylaczam komputer - wtedy mam problem z jego wlaczeniem przez jakis
czas.
Pytanie brzmi - czego to jest wina? Monitora? Karty graficznej (GeForce no
name)? Plyty (Asrock)? Zasilacza? Za wszelkie sugestie z gory dziekuje.

pzdr. jijomo