Re: chlodzenie pasywne

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 22:24:44 MET DST

Andre wrote:
> a jaki to radiator? z czegos wymontowany? specjalnie kupiony?

Spory radiator z procesora konsoli Xbox. Odpowiednikiem będzie pewnie
jakikolwiek radiator ze współczesnego CPU, ze zdjętym wiatraczkiem.

> no i jak przymocowany? bo problem z r9000pro jest
> taki ze on nie ma dziurek w plytce na sruby.

Klejony - na środku pasta termoprzewodząca, w rogach Kropelka, na koniec,
już po zaschnięciu miejsce styku radiatora z kością zwilżyłem jeszcze
kropelką. Podejrzewam, że radiator nie trzyma się zbyt mocno, ale wisi już
tak od kilku miesięcy i jakoś - odpukać - nie odpada. Możesz w sumie
włożyć w slot PCI jakiś element, który będzie go podtrzymywał. Jakiś
patyczek, plastikowy pasek, płytka...

k,