stara płyta + duży dysk

Autor: Hudson Hawk <hudson_at_poczta.pnet.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 20:51:05 MET DST

Witam

Mam komputer (właściwie nie ja tylko znajomy). Wiem, że jest tam
zainstalowany Pentium II 333 MHz w slocie 1. Modelu płyty głównej niestety
nie znam, wiem że jest jedynie na chipsecie Intela. Obecnie pracuje tam
dysk
6,4 GB. Komputer ten służy jako serwer plików pod Linuxem (Samba). Chcę
tam
włożyć dużo większy dysk - SEAGATE 160 GB.
Pytanie: Czy jest szansa, że taki duży dysk zostanie zauważony przez BIOS
?
Jeśli nie, to o jakiej maxymalnej pojemności mogę tam włozyc dysk żeby był
całości widoczny przez BIOS ?

Pozdrawiam,
Hudson Hawk

It has removed 203 spam emails to date.