Re: fax / drukarka - pare pytan

Autor: Marcin \ <xuled_at_WYTNIJop.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 16:34:11 MET DST

Użytkownik "Yaga" <yaga7@REMOVEpoczta.fm> napisał w wiadomości
news:d433v4$ctl$1@news.onet.pl...

> Tez myslalam o kupnie urządzenia wielofunkcyjnego, ale to trochę więcej
> kosztuje (a kasa ma troszkę znaczenie), poza tym skaner i kopiarka raczej
> nie są mi potrzebne. Jak dotąd nigdy nie mialam potrzebny skorzystania ze
> skanera osobiście - raz na rok coś się zdarza zeskanować, wtedy proszę
> znajomych :) Natomiast co do kopiowania, to kopiuję trochę, ale wolę
jechać
> do punktu, zostawić materiały, napisać co i jak i zapłacić jakieś grosze.
> Dlatego wolałabym mieć wszystko osobno.

No to rzeczywiscie mozna sie zastanowic nad kupnem drukarki i podlaczaniem
drugiego modemu do kompa, ale nie mam pojecia czy tak bedzie dzialac,
jeszcze sie z tym nie spotkalem.
Tanich drukarek laserowcyh jest mnostwo, grupa zdaje sie obstaje za HP - ja
polecam wszystko inne np. Brother HL-2030 albo Epson EPL-6200L itp...

--
Pozdrawiam,
Marcin "bydle" Szwarc