Re: fax / drukarka - pare pytan

Autor: Yaga <yaga7_at_REMOVEpoczta.fm>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 16:17:31 MET DST

Użytkownik "Marcin "bydle" Szwarc" <xuled@WYTNIJop.pl> napisał w wiadomości
news:d433dd$cl9$1@news.onet.pl...

> Mysle ze mozna obydwie sprawy polaczyc i rozwiazac kupujac laserowe
> urzadzenie wielofunkcyjne. Zyskujesz faks, drukarke laserowa, dobrej
jakosci
> kopiarke (raczej do malych nakladow) ktora czesto moze pracowac jako
skaner.
> Nie znam konkretnych modeli urzadzen, ale szukaj wlasnie tego typu.

Tez myslalam o kupnie urządzenia wielofunkcyjnego, ale to trochę więcej
kosztuje (a kasa ma troszkę znaczenie), poza tym skaner i kopiarka raczej
nie są mi potrzebne. Jak dotąd nigdy nie mialam potrzebny skorzystania ze
skanera osobiście - raz na rok coś się zdarza zeskanować, wtedy proszę
znajomych :) Natomiast co do kopiowania, to kopiuję trochę, ale wolę jechać
do punktu, zostawić materiały, napisać co i jak i zapłacić jakieś grosze.
Dlatego wolałabym mieć wszystko osobno.

Pozdrawiam, Yaga

--
"Tanz - mein Leben - tanz