wybór nagrywarki

Autor: MS <mskoni_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 11:17:24 MET DST

Witam
Jestem przed zakupem nagrywarki DVD i mam mały problem. Ostatnio zauważyłem
że nagrywarki Lite-on nie umożliwiaja wyboru prędkości zapisu i przyjmują tą
zapisna w biosie czyli najcześciej 4x. ja chciałbym mieć wybór predkości i
móc nagrywać z mniejszą. Przecież jak zobaczymy na płycie to jest podane że
płyta wspiera zapis z prędkoścą 1-4x . Czy inne nagrywarki też tak mają czy
tylko Lite-on?

Pozdrawiam
Marek