Re: 19

Autor: Rafal <bezspamu_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 10:14:15 MET DST

Jarod <blueice.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

> heyka
> czy jest jakas roznica, miedzy 19 a 17 LCD bo obie maja taka sama
> rozdzialke. Wiec czy pole dzialania, jest rzeczywisice wieksze czy po
prostu
> to co widze, bedzie wieksze ?

powiem wam ciekawostkę
mój znajomy kupił sobie LCD 17"
początkowo planował 15" ale chciał coś wiekszego ...
jest to gość starej daty (dobija do pięćdziesiątki)
i ma już chyba problemy ze wzrokiem ...
i teraz uwaga : pracuje na rozdzielczości 1024x768
a nie detykowanej 1280x1024 !
bo jak twierdzi "na wiekszej rozdzielczości to nic nie widać"
- po prostu jest to dla niego za małe ...

Ja choć stary jeszcze nie jestem to nigdy bym nie chciał
pracować na LCD 17"
tylko 19" !

R.