Re: Skad wiarygodne informacje na temat sprzetu?

Autor: Marcin \ <xuled_at_WYTNIJop.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 09:08:05 MET DST

Uzytkownik "wiLQ" <NIE@spam.com> napisal w wiadomosci
news:d41u2g$oic$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Witam grupowiczow,
>
> Pytanie zasadnicze:
> Skad czerpiecie wiarygodne informacje na temat sprzetu komputerowego,
> ktory zamierzacie kupic?

[ciach]

> 2) Rankingi i testy czasopism/stron.

[ciach]

Powiem tyle. Wystawialem kiedys kilka faktur dla ludzi ktorzy robili testy
sprzetu - wtedy bylo to czasopismo CHIP albo CD-Action - i od tamtej pory
nie wierze tamtym testom, a jedyne do czego sie przydaja te ich tabelki to
do porownania parametrow, choc jak zauwazyl juz Pietia i tam moga wystepowac
rozbieznosci. Juz chyba bardziej zaufalbym kumplowi ktory nie ma tak sporej
wiedzy jaka powinnno posiadac laboratorium testowe posiadajace certyfikat
ISO.
Generalnie zawsze staram sie przede wszystkim dobrze rozeznac na rynku.
Ktore towary sie sprzedaja i dlaczego? Jakie sa opinie uzytkownikow na sieci
(opinie w sklepach internetowych, forach dyskusyjnych, stronach itp) oraz od
znajomych? Czesto tez pytam o ten sam produkt kilku roznych sprzedawcow z
roznych sklepow. Po prostu korzystam z kazdego Twojego podpunktu na zadnym
nie opierajac sie wylacznie. Dopiero suma ocen daje mi jako-taki poglad na
towar/sytuacje.
Ale ja jestem zboczony, pralke kupowalem ze 2 tyg, walkmana ze 3tyg, teraz
kupuje cooler - juz 4 tydzien ;P (przeciez nie kupie 5 zeby sprawdzic na
moim kompie ktory lepszy).

--
Pozdrawiam,
Marcin "bydle" Szwarc