Jak zwiekszyc transfer na zaszyfrowanym dysku?

Autor: Big L. <to.nie_at_adres.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 08:02:42 MET DST

Utworzylem sobie na 200GB dysku zaszyfrowany wolumin (PGPdisk) zajmujacy
niemal caly dysk. Jednak predkosc transferu srednio mnie satysfakcjonuje.
Mimo ze sam dysk wyrabia 40MB/s to odczyt/zapis z zaszyfrowanego woluminu
mam rzedu 7MB/s :( A testowalem szyfrowanie - AES 256 i Twofish 256. Procek
ma zegar 1GHz, pamiec RAM 256MB.
Co moglibyscie mi doradzic, aby transfer nie byl tak zenujaco niski a
zabezpieczenie nadal wysokie? Macie jakies doswiadczenia?

--
Pozdr
Big L