Jakie tusze do Epsona C64/C84/CX3650/CX6400... (zamiast DuraBrite)

Autor: iMbERRY <imberry_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 07:55:51 MET DST

Witam,
Co możecie polecić do w/w Epsonów?
Chodzi mi o to, żeby drukarki na gwarancji nie rozwalić (głowicę pewnie
można by wymienić, ale w serwisie :) ).
Gdzieś czytałem, że oryginalne tusze mają jakieś środki myjące dysze
głowicy. Czy to prawda, czy tylko producencko-serwisowa marketingowa
sieczka?
A może jakieś doświadczenia z tymi nowszymi Epsonami (z tuszami
DuraBrite) i zamiennikami? Tylko nie piszcie mi o starych drukarkach, bo
z tymi to ja dobrze wiem, że i na atramencie do piór wiecznych, ble,
ble... Proszę o konkrety.
Drukuję raczej nie za często. Co kilka-kilkanaście dni. Czasem skanuję i
nie drukuję, ale wtedy i tak cały kombajn (CX3650) trzeba włączyć.
Oryginalne kolorowe tusze zjadło czyszczenie głowic w tempie ekspresowym.
Ewentualnie gdzie kupić najtaniej oryginalne tusze do tych Epsonów (T044X)?

Pozdrawiam
iMbERRY

Ps. Macie doświadczenia ze sklepem on-line o nazwie 'gatus.pl' z
Białegostoku?