Re: Skad wiarygodne informacje na temat sprzetu?

Autor: Pietia <pietiaWYTNIJ_at_k7.homelinux.net>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 06:05:21 MET DST

wiLQ <NIE@spam.com> wrote in news:d41u2g$oic$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Witam grupowiczow,

Czesc, widze ze nie tylko ja mam problemy ze snem ;)

> Pytanie zasadnicze:
> Skad czerpiecie wiarygodne informacje na temat sprzetu komputerowego,
> ktory zamierzacie kupic?

> Rozwiniecie tematu:

[...duzo bylo...]

...CPU + MoBo + RAM...
Kiedys dokonywalem wyboru na podstawie rankingow CHIPa. Skonczylo sie w
momencie gdy nie wiedzialem jeszcze za duzo o OC /takie moje skrzywienie/
i na podstawie tabelek w CHIPie kupilem super plyte z FSB do 250, szkoda
ze na KT600 i tego FSB nigdy nie wykorzystasz. Zawiodlem sie, ze nie bylo
o tym informacji w tekscie [Wielka ksiega testow 2003]

Od tego czasu znacznie wieksza ufage przywizuje do forum.tweak.pl, a
dokladnie do dzialu Podkrecanie ;)

...Zasilacz...
Jesli chodzi o ten komponencik wachalem sie najdluzej, wybor padl na
Tagana 380, z uwagi na cisze i stabilnosc napiec. Zrodlo? Jakies testy
zasilaczy na necie...

...Grafika...
Fora dyskusyjne / dzial podkrecanie ;)

...Nagrywarka...
Ciesza mnie 2 lata gwarancji i to mi starcza. Nie kupuje najtanszej, ale
Plextora tez nie kupie ;) Tutaj radze sie znajomych co wypalaja masowo ;)

...Dysk...
Tutaj juz zawsze pozostane przy Seagate/Caviar, bo nigdy zadnen z
posiadanych przeze mnie dyskow tej firmy nie umarl :) ... jednak ostatnio
zrazilem sie do Caviara bo nie moglem znalezc dysku z plaska gora na
ktora pasowal by blok wodny ;) Testow nie szukam.

...Patrze wlasnie na ta kupe sprzetu co nie ma obudowy nawet i lezy na
reczniku obok monitora i jedyne co zostalo....

...Chlodzenie woda... :P
Testy blokow w necie, opinie o chlodnicach, pompkach ;) /juz skonczylem
:P

Pozdrawiam serdecznie i ide spac, za 2 h trzeba wstac ;)