Re: HDD S-ATA a S-ATA II

Autor: Boska <boska_at_nie.ma.takiego.numeru.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 01:56:48 MET DST

On Tue, 19 Apr 2005 01:02:37 +0200, we all wasted time reading Czajson's
scribble :

> Użytkownik "Teo" <tee9o@interia.pl> napisał w wiadomości

> Jakbyś przeczytał wątek przewodni to byś zauważył, że nie padła odpowiedź na
> pytanie pierwsze: "Czy do plyty glownej z gniazdamie w standardzie Serial
> ATA mozna podlaczyc
> dysk standardu Serial ATA II?"
> W odwrotnym kierunku (mobo z SATA II + dysk SATA) to zadziała a jak to jest
> z mobo SATA i dyskiem SATA II? Czy będzie chodził z przepustowością SATA czy
> wogóle nie da rady?

wogole to nie wiem co to sa za zwierzatka, czy daja rade :}

w ogole :>

a co do dysku SATA II w plycie z SATA to irlandczycy mowia na pewno, ze
zadziala. kwestia prywatna i nader sporna jest poziom zaufania do
irlandzkich fachowcow :> moj dysk SATA II sie nieco opozni, ale na pewno
dam znac jak dziala, choc gdyby ktos mial mozliwosc sprawdzic to bylabym
wdzieczna za info :}