awaria dysku

Autor: pingwin <pingwin_ee_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 01:51:39 MET DST

Zepsul mi sie dysk (Seagate Baraccuda 80GB). W czasie pracy. Najpierw
zawiesił sie Windows, potem po zresetowaniu jeszcze próbował sie uruchomić.
A teraz już go wogole nie wykrywa.Nawet bios sie zawiesza.Sprawdzałem na
kilku kompach. Czy moze ktoś sie orientuje co sie mogło w nim zepsuć i czy
opłaca sie go naprawiać?? A jeśli tak to gdzie naprawiają dyski (w Wawie).
Aha, i po włączeniu nie słychać żadnego skrzypienia,a dioda od dysku świeci
się bez przerwy.

pozdrawiam