problemy z siecia

Autor: TOM <tjanczewski_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 19:09:51 MET DST

witam,

Mozliwe ze moje pytanie nie jest wyslane na odpowiednia rupe, lecz nie
znalazlem innej, a bardzo goni mnie czas.

Mam kilka komputerow w sieci, polaczonych switchami. Podpiete sa do routera
3Com. Po weekendzie okazalo sie, iz polowa komputerow nie widzi netu. Maja
mozliwosc korzystania z dyskow sieciowych oraz drukarek, lecz zaden nie ma
wyjscia na swiat.
Myslalem, ze to wina 3Com i zresetowalem oprogramowanie po upgrade i
ponownym wprowadzeniu ustawien sytuacja sie powtorzyla. Ustawilem nawet
dynamiczne nadawanie ip w sieci i nadal net jest na kompach na ktorych byl,
a nie ma na pozostalych.
Chcialbym nadmienic, iz posiadam lacze DSL TPSA

Czy ma ktos jakies pomysly?
Prosze o podpowiedz, poniewaz sam juz nie wiem czego to wina.

Pozdrawiam
TOM