Re: Laptop w cenie ok 3000 zl?

Autor: Rafał <cserf_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 16:17:43 MET DST

Użytkownik Robert napisał:
> Wiem ze czesto jest takie pytanie, ale ceny sie zmieniaja, wiec pozwolilem
> sobie zadac to pytanie ponownie.
> Co byscie kupili majac nie za duzo gotowki? tani HP, acer, aristo? co
> sadzicie o acer travelmate 2303nlc?

mam teraz w użytku acer travelmate 2303nlc z Celeronem M i podoba mi
się bardziej niż aristo.
Jeżeli chodzi o sprzęt to sam sobie poradzisz. Powiem tylko o walorach
użytkowania.
Po pierwsze jest cichy - nigdy nie słyszałem wiatraka od proca, za to
aristo z Celeronem to wyjec okrutny...
Nieco ergonomiczna klawiatura - lekko zaokrąglona
uważam, że jest ładniejszy - ceniutki - wysokość zamkniętego acera to 3
cm a za tę samą kasę maz obleśnie wyglądającego grubasa HPka i Aristo
ja kupiłem swój z XP HE za 2800 brutto
W najprostrzej wersji jest BRAK: fdd, ps2,irda SVHS
masz LAN,modem,3xusb, dzwięk, PCMCIAx1

uważam, że przy laptopach najważniejszy jest ekran, jak długo trzymają
baterie i wygląd
Super szybki procek zżera więcej prądu. 17 calowy ekran zżera więcej
prądu niż 15.
Duży RAM się przyda - komputer robi mniej operacji na dysku

Chyba że będzie Ci służył do skomplikowanych symulacji i obliczeń -
wtedy patrz na procek
Ja mam Celeron M 1,5GHz do zwykłego użytku i jestem zadowolny.

pozdrawiam
Rafał