Re: pytanie kórykie o wybór. płyty

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 15:02:00 MET DST

Użytkownik "DeJotPe" <thejotpe@potcza.oent.pl> napisał w wiadomości
news:4263a5e0$0$27744$f69f905@mamut2.aster.pl...

> co do tego ze mozesz wszystko zrobic - ok nie twierdze ze sie nie da,
> ale przypomina mi się wątek z alt.pl.divx:
> - mam celerona 400 - podobno to wystarczy do filmow a mi strasznie
> tnie
> - a jaką masz płytę?
> - PCchips
> - to zapomnij...

I to dowodzi tego, że jakość kosztuje. Gdyby producenci low-endowi - esc,
asrock, mercury, shuttle - robili płytki na tym samym poziomie, to wszyscy
producenci jak asus, abit, msi, etc byliby po prostu mercedesem z gwiazdką -
dopłata za znaczek. Już nie chodzi o samą stabilność - wystarczy przejrzeć
fora ile było problemów przy pierwszym podejściu do płyty, instalacja
urządzeń, sterowniki, itp.
Czy za 30pln oszczędności warto?

--
Czajson | ABIT NF7-S | AthlonXP 2200@2700 WhisperRock V
512MB PC2700 Dual | Samsung SM997MB | MSI GF5200 64MB |