Re: Jakie ch³odzenie do Athlona 2600...

Autor: p|OtrEk <__NOSPAMx_o_at_o2.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 00:13:46 MET DST

Wonder wrote:

> W idle jest 52'C, w stresie 65'C. Athlon XP 2600+ 2,07GHz 256KB L2.
>
> Wonder
Hmm ja bym sie dolaczyl do pytania..
Tez mam 2600+,
wiatraczek 4000 RPM, wiatrak dobrze trzymal temp i max dochodzila do 72
stopni (to znaczy naprawde komp byl zawalony wtedy i nawet kursor nie
reagowal na ruch myszki) ... do dzisiaj, kiedy postanowilem nalozyc paste
termoprzewodzaca... Pomazalem rdzen i radiator tak na zapas bo pozniej przy
zakladaniu tego (a mam ciezki dostep do gniazda) moze sie rozejsc po
bokach.. wlaczam kompa i... 60C! toz po wlaczeniu :-( po 15 minutach
temperatura dochodzila juz do 73, musialem troche mhz odciac procesorowi..
I moje pytanie, czy mam poczekac teraz z tym, moze pasta jeszcze nie
"doszla", a jesli tak to ile bedzie dochodzic:)? czy moze wywalic calkiem
ta paste? Teraz jak dotykam radiatora -- zimniutenki :(. Pasta to
Arctic-Silver Ceramique...

Z gory dziekuje za odpowiedz.

--
<< pozdrawiam
<< p|OtrEk | gg# 0x3e8f7c | gentOo.linuX