Re: za glosno

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 23:18:03 MET DST

Uzytkownik "trompele" <trompele@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:d3u7js$nm0$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> Mam komputer, ktory powoli zaczyna mi dokuczac i dzialac mi na nerwy.
> Wszystko za sprawa halasu generowanego przez niego.
> Mam obudowe chiefteka Dragon z cichym zasilaczem.
> W srodku plyta glowna abit (bez wentylow na radiatorach) i procesor
celeron
> D 2.4 z boxowym wentylem (aktualna jego predkosc to 2600 rpm). Grafika to
> saphire radeon 9600 takze ze standartowym systemem chlodzenia.Komputera
nie
> bede podkrecal. Wykorzystuje go glownie do buszowania w necie.
(....)

Proponuje zaczac od higieny samego PC.
Ilosc i grubosc kurzy na Twoim radiatorze sugeruje mi teorie,
ze nawet "wentylator za 1000zl" padnie w takich warunkach

Proponuje przynajmniej raz na miesiac uzyc odkurzacza
to i chlodzenie sie poprawi i wiatraczek bedzie chodzil cicho,
nie tylko przez pierwszy ale i przez kolejne miesiace....

ax

PS. Spodziewaj sie w przyszlosci podobnych problemów z zasilaczem,
bo tam warstwa brudu jest podobna wiec chlodzenie coraz slabsze,
wiec i wiatrak bedzie sie krecil coraz szybciej i glosniej....