Re: lcd czy crt? [OT]

Autor: Pietia <pietiaWYTNIJ_at_k7.homelinux.net>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 21:48:42 MET DST

"Kubaz" <kuba-z@tlenWYWAL-TO.pl> wrote in
news:d3u95p$b00$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Hmm tak to czytam to tak jakbym sam to napisal:) Wlasnie mam 15' ktory
> mnie wkurza juz niezle (od 4 lat:)) a juz jutro albo po jutrze bede
> mial wlasnie takiego della 21' tez jak nowka sztuka:) Czy masz model
> 1110?

P1110

> Mozesz napisac jaka jest najlepsza rozdzielczosc dla tego
> monitora i czy przy 85 hz widac miganie? (ja mam 72 hz przy 1024x768
> teraz i miga mi obraz :( ) I jeszcze jedno - czy przy maksymalnej
> rozdzielczosci cos widac?:)

Pracuje na 1152x864@100. Pracowalem tez na 1280x1024@bodajzetez100 ;)
Siedze 120cm od monitora i widze wszystko :)

1600x1200 to dla harcorowcow ;) tam to nawet jak siade 50cm to nic nie
widze ;)

Nic nie miga, obraz super :) Jedyna wada: brightness. Jak ustawisz 100% i
zresetujesz winde, a potem ustawisz 0% i zresetujesz winde to mam wrazenie
ze jest tak samo jasny :| Nie umiem tego opisac ;) Mam w domu 2 takie
sztuki - w obu to samo... ;) Na sieci tez pisza, ze monitor jest 'za
jasny'.

Pozdrawiam
Piotrek