Re: lcd czy crt?

Autor: Sebastian Z <sebaz_79_at_op.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 20:36:03 MET DST

Użytkownik "adam T'" <amag@amag-pl.info> napisał w wiadomości
news:slrnd64jet.9sl.amag@galeon.homenet...
> padl mi ostatnio monitor i musze kupic nowy. do dyspozycji mam >700zl i
> zastanawiam sie nad jakas (nowa) 15' lcd lub (niekoniecznie nowym) crt
> 17 cali. moge prosic o zdanie grupowiczow na ten temat? bede zobowiazany

Miałem podobny problem ale...ponad 2 lata temu. No i postawiłem na 15" LCD.
Mimo, że zapłaciłem wtedy horrendalne 2300zł uważam to za jeden z
najlepszych zakupów. Był to jakiś model Samtrona, chyba (czyli Samsunga na
wschodni rynek) z Vobisu. Model naprawdę udany, bo pomimo tego, że obecnie
kupiłem 19" Belineę subiektywne odczucia sa takie, że mała 15" miała krótszy
czas odpowiedzi. Byłem z niej naprawdę mooocno zadowolony, także z czystym
sumieniem radzę Ci zapomnieć już o crt a rozejrzeć się za niezłą 15" lcd,
tym bardziej, że przez te 2 lata jakość wykonania matryc z pewnością daleko
poszła do przodu.

--
Seb@