Re: Kabel RS232 do UPS APC SMART 1000

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 18:59:57 MET DST

Mariusz wrote:

> Czy te akumulatory są nowe i jakiej firmy?
> Przyczyn może być wiele, akumulatory powinny być przeznaczone do
> pracy pod duże obciążenia, np. dedykowane do UPS firmy CSB. Jeśli
> masz taki sam model co ja to zobacz na przednim panelu po prawej
> stronie czy akumulatory siuę ładują prawidłowo. Po jakimś czasie
> powinno świecić się wszystkie 5 diod linijki (ok. 100% naładowania).
> Za UPSem nie należy podłączać żadnych listew filtrujących bo filtry
> indukcyjno-pojemnościowe lubią strasznie obciążać UPS. Sprawdź czy
> nie są zbyt luźne zaciski na akumulatorach, zmierz napięcie na nich,
> [...]
Połączenia sa OK Tak jak napisałem, 3.5 godziny na 75 Watach! niech komp
bierze 3 razy tyle mocy, to powinno dac conajmniej 1 godzine pracy, a daje 5
minut!
nie wiem jak mam skalibrowac UPSa. W programie power shuttle jest wprawdzi
runtime calibration, ale to nic nie daje. To potrafi oszacowac jak długo mój
zestaw pociagnie podczas zaniku napiecia, ale nie potrafi wytłumaczyc UPSowi
ze założono mu nowe akumulatory.
Pozdrawiam
ToMasz