Re: lcd czy crt?

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 15:38:32 MET DST

nie, 17 kwi 2005 o 15:04 GMT, Czajson napisał(a):

> Za 700 pln po pierwsze nie kupisz nowego LCD co najwyżej używany.

polecam zajrzenie chociazby na komputronik.pl, lub do jakiegokolwiek innego
sklepu i uaktualnienie swojej wiedzy o cenach, chyba masz wiedze z przed
kilku miesiecy...

> Wielkość obrazu porównywalna.

he? co do czego? ile cali do ilu? to co napisales jest bez sensu dopuki nie
okreslisz tych cech...

> czas dostępu (ok.16ms)

a skad zes wytrzasnal czas dostepu w monitorach? czs dostepu maja dyski,
napedy dysko, ale nie monitory, to sie nazywa czas reakcji!

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][   A squeegee by any other name wouldn't   ]
[       Ekg: #3781111            ][   sound as funny.                         ]