nec 3520 vs reszta swiata

Autor: adrin <adrin_at_adrin.adrin>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 15:36:29 MET DST

witam,
planuje kupno nagrywarki dvd, jednak nie wiem na ktory model powinienem sie
zdecydowac. Zalezy mi praktycznie tylko na jakosci zapisu (jak najmniejsza
ilosc bledow P1 P2), pozostale czynniki maja male znaczenie( no moze
jeszcze ewentualne mozliwosciu tuningu i kompatybilnosc z tanimi
nosnikami).
Co powinienem wybrac? Pod uwage biore glownie takie nagrywarki: NEC ND-
3520A, LG Multi GSA-4163B, Pioneer DVR-109D, no i moze jakis liteon?
Za neciem przemawia dodatkowo mozliwosc reportowania bledow odczytu(pioneer
tez to potrafi?).