Re: Kabel RS232 do UPS APC SMART 1000

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 12:23:06 MET DST

Michal Bien wrote:

> http://us1.networkupstools.org/cables/940-0024C.jpg
>
> A tak BTW - rzuc okiem na caly projekt - jest IMHO swietny:
>
> http://eu1.networkupstools.org/

swietny to moze jest, ale moja bardzo słaba znajomosc angielskiego pododuje
ze jakos nie moge znalesc czegos co mozna by odpalic pod windowsem
JA mam takiego samego upsa, ale mam amumulatory 2x18ah mimo to komp działa
tylko 5 minut. Hot line ups, poinformował mnie ze mam spadac na drzewo
banany prostowac, bo akumulatory nie zostały kupione u nich.
czy ktos ma jakis program do kalibracji urządzenia z nowymi akumulatoramim?
PS na żarówce 75W udało mi sie go zmusic do pracy przez 3.5 godziny. Udało
sie to tylko raz, zanim jeszcze podłączyłem go do kompa :(
ToMasz