[OT] Re: Karta graficzna - czy bedzie chodzic ?

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 22:34:35 MET DST

Sam posiadam Chiefteca 420W więc mi to nie grozi ale ostatnio włos mi się
zjeżył jak u znajomej otwarłem kompa i zobaczyłem Codegena :) Niestety
budżet ograniczony a przypadłości tak jak by związane z dziadowskim kompem
jednak ta osoba nie da 100 kilkudziesięciu złotych za zasilacz bo komp nie
jest więcej wart :)

Znalazłem ModeCom Feel LC-B300 ATX (65 zł) tylko zastanawiam się na ile jest
on lepszym zakupem od Codegena 250W ?

Wiem, że Modecomy mają w miare dobre opinie ale tyczy sie to modeli GTF, nie
wiem jak z tym modelem który zapodałem.

Dzięki za opinie,

PS. Obciążenie minimalne (tzn PIII 667 / HDD 5400 / CD-ROM / 256MB / ATI
RAGE 8MB)