Re: jaki powod??

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 22:29:30 MET DST

Dominik wrote:
> mam pytanie do was
>
> jakie moga byc przyczyny/powody spalenia się jednocześnie procesora i płyty
> głownej w starszym komputerze.
> Sytuacja wygladała następująco, komputer działał ok został zainstalowany dc
> i komputer sam sie zrestartował i juz nie chciał uruchomic (Komp sie właczał
> ale zero obrazu było) Stwierdzono spalenie płyty glownej i procesora a chyba
> tak bez powodu to sie nie dzieje... Kilka dni wczesniej byl instalowany
> system na nim ale bez sterownikow plyty glownej to moze miec znaczenie???
> [...]

Czy płyta i procesor spaliły się, czy tylko "stwierdzono spalenie" w
serwisie?

Mam komputer z płytą, procesorem i kartą graficzną, których "spalenie"
stwierdził serwis, który oczywiście natychmiast wymienił "spalone"
elementy znajomemu. żeby stwierdzić "spalenie" dysku musieli go
otworzyć, więc dysk już niestety nie działa.