Re: Drukarka HP LJ 5MP i pamięć ...

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 20:15:50 MET DST

mawir wrote:

> Witam,
> niegdzie nie mogę znaleść, może ktoś z Was wie :
> - Jakie pamięci nadają się do HP LJ 5MP?
> - Ile MB max. można dać pzmięci?
> - Ile MB max. może mieć jedna kość?
> Kupiłem dzisiaj zwykłe simmy 2x32MB i drukarka ich nie akceptuje.

Bo nie ma prawa. SIMMy do HP tylko fizycznie (złącze) są identyczne ze
"zwykłymi" simami.

> Może kość 32 MB to za dużo?
> Mam w drukarce trzy sloty. W pierwszym jest postscript, w drugim kość
> 4MB. Kiedy wyjąłem te 4 MB i włażyłem kość 32 MB - zapaliły się dwie
> pomarańczowe dioty, że niby coś nie tak. To samo przy dwóch kościach.
>
> A może ktoś wie gdzie szukać instrukcji i opisu kości do tej drukarki?

Zamiast szukać tego, lepiej poszukaj na Allegro SIMMów specjalnie do tej
drukarki. Koszt 8MB - około 8zł.

http://www.allegro.pl/showcat.php?id=11891&order=t&view=gtext

Tu masz przykład konkretnej aukcji z kompatybilnymi pamięciami:

  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki