Drukarka HP LJ 5MP i pamięć ...

Autor: mawir <mawito_at_gazeta.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 19:21:39 MET DST

Witam,
niegdzie nie mogę znaleść, może ktoś z Was wie :
- Jakie pamięci nadają się do HP LJ 5MP?
- Ile MB max. można dać pzmięci?
- Ile MB max. może mieć jedna kość?
Kupiłem dzisiaj zwykłe simmy 2x32MB i drukarka ich nie akceptuje.
Może kość 32 MB to za dużo?
Mam w drukarce trzy sloty. W pierwszym jest postscript, w drugim kość
4MB. Kiedy wyjąłem te 4 MB i włażyłem kość 32 MB - zapaliły się dwie
pomarańczowe dioty, że niby coś nie tak. To samo przy dwóch kościach.

A może ktoś wie gdzie szukać instrukcji i opisu kości do tej drukarki?

pzdr
mawir

--
:: :: Jeżeli jeszcze nie zwariowałeś,      :: ::
:: :: to znaczy że jesteś niedoinformowany.:: ::