Re: PC i burza

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 20:04:28 MET DST

Czajson <private@exit.pl> zapodał(a):
> Użytkownik "T.N." <now_live@wp.pl> napisał w wiadomości

> Urządzenia RTV są bardziej podatne. Co do kompa to odłącz tylko kabelek
> sieciowy lub telefoniczny i antenę jeśli posiadasz kartę TV. Swego czasu
> miałem takie zdarzenie i jedyne co się stało to uszkodzenie karty sieciowej
> :)

Burze w PL są rzadkością - odłączając kabel sieciowy/modemowy nie jest aż takim problemem
przesunąć rękę kawałek wyżej i wypiąć kabel zasilający na czas wyładowań :)
  (zakładam, że i tak komputer będzie wyłączony, bo ktoś, kto pracuje przy urządzeniu
elektrycznym podczas burzy wykazuje się brakiem niektórych połączeń między neuronami - niech
lepiej weźmie laptopa, duży parasol i stanie pod drzewem na środku łąki)
:>

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl