Re: Chce kupić laptopa do 3000zł Pomocy jaki ??

Autor: dżej-dżej <no.mail_at_no.spam.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 22:02:24 MET DST

> Chce kupić Laptopa do 3000zł
> zastanawiałem sie nad Acerem Acer Aspire 1362 LC
> i nad HP Compaq nx6110 (PG840ES)
>
> Prosze doradźcie mi coś. Szukam sprzetu do domowego uzytku, popracować,
> obejżeć film, Internet no i może sporadycznie pograć.

Polecam:

HP Compaq nx6110 PG840ES

To jest nowy model. Opcjonalnie jest dodatkowa bateria, że można pracować
aż 9 (dziewięć !!) !!! godzin !!! Standardowo 4.5 i co i tak jest dobrym
wynikiem.
Ten HP jest b. dobry i ma świetną cenę...

i troche więcej niż 3000 zł

Toshiba Satellite L10-119 + torba

Ten drugi niedługo jade kupić dla znajomego, podobno jest b. dobry (jak za
te pieniądze). Oczywiście HP też nic nie brakuje i ma super cenę...

--
Pozdrawiam, Jarocki
Jak powiedzieć komuś "jesteś ostatecznym debilem!" ?