Re: Penis drive - problem z przednim panelem

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 20:50:14 MET DST

Hmm
Niestety nie mam dobrych wieści...
Miałem podobną sytuację. Też mam taki panel, a płyta to Asrock M266A (na
VIA). Panel jest sprawny i dobrze podłączony. Włączalem przez niego kamerkę,
aparat foto, pen-drive'y... ale raz jeden kolega przyszedł z takim
pen-drivem co się podłączyć nie dał, objawy takie mniej wiecej jak podałeś i
też podpięty z tyłu działał a w panelu nie. Nie pamietam jakiej firmy był
pen, ale jakiś taki lepszy i markowy. Po paru nieudanych probach napisałem w
końcu do producenta co z tym zrobić, czy nie ma jakiegoś patcha do tego czy
co, no i odpisali mi żeby podłączać pena z tyłu komputera. Bardzo cenna
rada... :)