Re: Radeon 9800 Pro

Autor: kRIMIsEK <krimisekWYTNIJ_TO_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 20:14:12 MET DST

> Szukam karty 9800 Pro w Krakowie. Narazie udało mi się znaleźć najtaniej
> Sapphire za 660 zł. Może gdzieś znajde taniej :). Znalazłem tutaj
> http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=71_74&products_id=315 tylko
> nie za bardzo chce kupować ze sklepu internetowego.
>
> Na co jeszcze zwrócić uwage. Czy np. taki Sapphire 9800 Pro może różnić
się
> czymś jeden od drugiego (np. pamięciami). Może jakąś inną firme wybrać.
> Zależy mi na ty żeby karta była cicha.

Uwazaj na karty chyba robione przez MSI dla mediona tj. latwo je mozna
rozpoznac po tym ze maja dwa wyjscia VGA zamiast VGA i DVI. Karty te maja
nizsze taktowania od prawdziwego radka 9800 pro i sa nieco tansze. Na
allegro kupisz tego radka nawet nowke moze juz nawet za 560zl. Do tego
chlodzenie bardzo ciche arctic silencer 3.0 i bedzie to czego szukasz.
Pamieci sa z reguly dwa rodzaje a raczej dwoch producentow samsung i hynix
ale to bez roznicy raczej bo z podkrecanie i tak roznie bywa. Ponadto to czy
kupisz sapphire, his, build by ati to jeden pies bo kazda firma tak naprawde
to od siebie dodaje inne pudelko/chlodzenie.

--
[ Abit NF7-S + Athlon XP-MP 1,45v 2500+@2200MHz + 2x 256MB Twinmos ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Radeon 9800pro + Arctic Silencer v 3.0 ]