pamiec nie moze byc typu read

Autor: thin <thinval_at_go2.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 16:56:14 MET DST

Witam, mam problem z bledami aplikacji, przy zamykaniu firefoxa
(losowo), tunderbirda, outlooka, azerusa, ogolnie
systemu (vsmon.exe) wywala mi taki blad:

XPCOM:EventRecicver: Thunderbird.exe - blad aplikacji.
Instrukcja spod "0x0154140" odwoluje sie do pamieci pod adresem
"0x01772390". Pamiec nie moze byc "read". (ok zeby
przerwac dzialanie aplikacji).

Ram jest ok, system jest swiezo zainstalowany, dysk jest w porzadku.
Zaczelo sie to swinstwo robic od zainstalowania
javy i azerusa, ale javy juz nie ma a blad jest nadal...

Prosze o jakies sugestie, pozdrawiam, MDD.