Re: doom 3 (ale pytanie sprzetowe raczej)

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 16:54:21 MET DST

::-:: dysmorfofob ::-:: napisał:

> To bylaby zdecydowanie najdrozsza czesc mojego komputera. Nie pozostaje nic
> innego jak brac r9550 i zjechac z detalami :-(
>
> ::-:: fobiusz ::-::

Jak taki z ciebie gracz, to kup jedną grę mniej i bedziesz miał te 150zł
róznicy na lepszą kartę.
Miałem R9600, który pracował na ustawioeniach 470rdzeń i 500pamięć i w
DOOM'a nie dało się sensownie grać. Po wyłączeniu detali ta gra traci
połowę swojego mrocznego klimatu, a ponadto robi się NIECZYTELNA.
W ciemnych korytarzach po prostu nic nie widać, a granie w ciemno to
żadna przyjemność.
Chciałem kupić GF6600, ale dozbierałem i zaraz po pojawieniu się u nas w
sklepach kupiłem GF6600GT. Poza monitorem jest to najdrożsa część, ale
co z tego?

--
majstermod