Re: LCD - Czarny ekran przy starcie

Autor: Ojciec8 <ojciec8WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 12:32:47 MET DST

> Odepnij kabel tv-out i będzie ok

Dzięki za odpowiedź.
Nic nie jest podłączone do tv-out.
Jak mówię, karta działa, daje obraz w 50 Hz (widoczny po podłączeniu innego
monitora) a mój nowy monitor wyświetla tylko OSD z napisem "50 Hz, 31.1 kHz Out
of range". I słusznie, skoro dokumentacja monitora mówi, że zakres
częstotliwości odświeżania ekranu zaczyna się od 56 Hz.
Pytanie brzmi czy da się Radeona zmusić do zmiany częstotliwości?
Skąd w ogóle się bierze ta częstotliwość? Bios przy starcie komputera mówi
karcie w jakim trybie ma działać? Czy tylko mówi jej "działaj w trybie
tekstowym" a karta już ma predefiniowane parametry tego trybu? W pierwszym
przypadku może jakieś ustawienia są dostępne w biosie? A w drugim może można
zmienić te predefiniowane parametry trybu tekstowego?
Pozdrawiam
Ojciec8