Re: filtr na kablu - od strony komputera czy monitora?

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 01:45:11 MET DST

radxcell wrote:

> takie pytanko - mam kabel do monitora z filtrem po jednej tylko stronie.
> czy to strona monitora czy komputera?
> istnieje jakas madra teoria tlumaczaca jak lepiej i dlaczego?

AFAIK dławiki na kablu grafiki służą głownie do wycinania
"niepotrzebnych" pasm sygnału (żeby kabelek nie zamieniał się w mały
nadajnik radiowy siejacy zakłóceniami itp.). A że sygnał idzie głownie
na lini karta -> monitor, to raczej wskazane by było mieć dławik zaraz
za wyjściem z karty. Oczywiście nie zaszkodzi mieć dwóch na obu końcach ;-)

> pozdr,
> rdx

Pozdrawiam