Re: ValueRAM CL2.5, CL3 a Dual Channel (A7N8X).

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 01:47:03 MET DST

Teo napisał:

> Sprawdź je w memtest86 (Dual i Single). Dostępny jest m.in. z FreeBSD:
> 5.3 bootonly iso (ok. 20MB) - będziesz miał pewność, czy moduły są OK.

Użyłem MemTest86+ 3.2
Obie kości w Singlu pracują prawidłowo, razem w Dualu też.
Ten program pozwala zmieniać timingi więc zrobiłem testy przy
standardowym CL3, oraz przy CL2,5 a nawet CL2 i przy żadnym ustawieniu
nie było błędów.
Nic już nie rozumiem.
To chyba jest, jak z tym pacjentem z dowcipu, który po USG lepiej się czuje.
Pamięci mogą chodzić na lepszych ustawieniach, a jak tylko w BIOS coś
przestawię to płyta nie wstaje - ten Gigabyte to totalny chłam, co mnie
podkusiło kupić to badziewie?

Teraz wszystko gra, a jak wyłaczę komputer i jutro popołudniu będę
chciał uruchomić, to pewnie znów nie ruszy.

--
majstermod