Re: Laser Kolor

Autor: Marcin Stankiewicz <m.stankiewicz_at_delete.idea.net.pl.invalid>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 23:07:27 MET DST

Dnia Thu, 14 Apr 2005 09:26:34 +0200, dot napisał(a):

> Wiem, że to nie odzwierciedli faktycznej wydajności,
> ale nie mam doświadczenia z kolorowymi laserami, dlatego
> zdaje się na waszą pomoc, skąd takie różnice, co lepiej wybrać?.

Phaser 8400 nie jest laserem ... to drukarka stałoatramentowa.

Jakość lepsza, koszty niższe - przy założeniu nie dodawania ceny samej
drukarki.

Do tego do czego planujesz to wystarczy uboższa siostra KM MC 2300 DL,
wersja 2300 ( bez sieciówki )

--
Marcin Stankiewicz [ also known as "motomouse" ;-) ]
Jeśli chcesz odpowiedzieć, wytnij DELETE z adresu e-mail