Re: Ram(simm) i instalacja systemu

Autor: Scowron <scowron_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 22:49:54 MET DST

Dnia Thu, 14 Apr 2005 20:37:05 +0200, Włodzimierz Wojtiuk
<wwojtiu|<@wp.pl> napisał:

> Użytkownik "Wieslaw Blada" <wiechobBEZTEGO@polbox.com> napisał w
> wiadomości
> (ciap)
>>
> i są płyty co akceptują kombinacje (nawet EDO i FPM )
> a są takie co nie akceptują
> zresztą przy takich cenach, Takich pamięci (nie wspominając o tańszych)
> zastanowiłbym się czy nie kupić
>
> Włodek
Plyta i tak ma mozliwosc obsadzenia dimm-ow i nad tym sie zastanawiam.
Tylko gryzie mnie to czy to cos da czy dalej sie bedzie system zaraz po
instalacji wysypywal.
A moze to dysk, bo przeciez 500MB do najnowszych nie nalezy??

Pozdr Scowron

--
M2 - Opera