Re: Płyta pod AMD Sempron - która !?

Autor: Blesso <spam>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 22:49:22 MET DST

Użytkownik "WindowsMen" < napisał
> No zastanawiałem się nad tym modelem i jeszcze może ECS L7VTA2.
> Co rozumiesz pod pojeciem "w miare bezkonfliktowa" !? pozdrawiam

wybor tanich plyt pod s.A jest spory
od low-endowych producentow (jak ECS i Asrock ) po Asusy ( np A7V600x)
wszystko zalezy od tego czego oczekujesz od kompa
czy ma miec np 3 gniazda na pamiec RAM czy wystarcza 2
czy chcesz miec SATA czy nie
czy plyta ma miec na mostku wentyl czy raczej powinan byc cicha
jesli chodzi o wydajnosc to nie ma tu wielkich roznic
tanie plyty w wiekszosci budowane sa na VIA KT400A/600
ja zawsze skladalem kompy na ECS (teraz na Asrockach) i oprocz jednego K7S5a
z resetujacym sie biosem nie mialem zadnych problemow
wazniejsze od plyty gl. sa pamieci RAM,zasilacz,grafa,chlodzenie.
Wielkich roznic nie odczujesz majac plyte MSI czy ECSa.Moze beda bardziej
"wypasione" ale nie oszukujmy sie ze beda 20-30% szybsze.
Przy wyborze wazna oprocz w/w "cech"jest gwarancja z awarynoscia bywa roznie
i nie ma tu wyjatkow ze cos jest idealne.
Teraz to juz wszystko "masowka" ;)

Blesso